Elli järjesti Ystävänpäivän pakettivaihdon.

Paketista piti löytyä ainakin
*yksi sydän,
*kangasta vähintään 30x30cm,
*jotain punaista
*jotain itsetehtyä.
*arvo noin 20 euroa, ei sisällä postikuluja eikä itsetehdyn asian
materiaaleja.

Sain paketin Eijalta Tampereelta. Kiitos!

1294909.jpg

Vaaleanruskean nauhan olen jo käyttänyt. Yksi työ seisoi sen vuoksi, 
ettei mulla ollut siihen sopivaa vinonauhaa. Sydän löysi heti paikan
työhuoneen verhosta. Keräilen kankaita lähes mustavalkoiseen työhön,
joten sekin osui ihan nappiin.

1294934.jpg

Verho on pellavainen kaitaliina, johon olen ommellut vanhan lakanan
ison kirjontakuvion.
Työhuoneessa on eripariverhot. Toisella puolen ikkunaa on pystyssä
vaalealla kirjottu verhokappa, siskoni Saksan tuliainen (itselleen)
vuosien takaa. Siihen olen kiinnittänyt ystäviltä tulleita pieniä enkeleitä.
Yksi iso riippuu verhonipusta.


1294912.jpg

Pakettini lähti Kirsille Mynämäelle. "Kaikkea pitää kokeilla." Jos
tilkkukorttien tekeminen ei ole tuttua, niin nyt voi yrittää sitäkin.

Olen teettänyt kolmiosaisia aukollisia kortteja kirjapainossa jo
muutaman kerran. Soikeita ja pyöreitä reikiä ja osan ilman
reikiä. Kukaan muu ei  heiltä näitä tilaillut, joten kerran sain myös 
poistokartongit (mm. värimallit) korttipohjiksi nuutattuina. Ne
olivat kaksi- ja yksiosaisia, reiättömiä. Alkuun näytti, että osa
väreistä oli kauheita, mutta lopulta taisin käyttää juuri ne pahimmalta 
tuntuvat ensin.