Hannele on antanut minulle blogipalkinnon. Lämpimät kiitokset!

1242289567_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Säännöt:
1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.
2. Linkitä blogiin jonka pitäjältä sait tunnustuksen.
3. Nimeä haluamasi blogit (määrä vapaa), joille haluat tunnustuksen antaa ja linkitä heidän bloginsa.
4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä.

Ääh, tämä jakaminen on aina niin vaikeaa, jos päättää jakaa vain muutamalle, nyt päätin määräksi puoli tusinaa.

Marlella on paljon ihania tilkkutöitä ja sieltä olen saanut monia hyviä ideoita.

Yhden kirjaimen muutos ja...myös MarLi on innokas tekemään ja kokeilemaan monenlaista ja sieltäkin nappailen ideoita hautumaan. Hänen blogissaan ollut ollut muutamia yhteiseen tekemiseen innostavia projekteja.

Tii kertoo matkoista ja melko monipuolisesti käsitöistä, molemmat minua kiinnostavia aiheita.

Ellin käsityöt kiinnostavat, blogissa taitaa olla puolen suvun käsityöt :), hienoa. Elli on järjestänyt monia vaihtoja, mutta mulla on nyt ollut osallistumistauko. Ensin ajattelin, että lienee turha, mutta nyt olen tyytyväinen, etten ole mukana juuri missään. Mutta kunhan muutto on ohi ja kaappeihin mahtuva osa tavaroista paikoillaan, niin sitten olen taas mukana.

Kirsillä käyn kurkkimassa melko tiuhaan tahtiin syntyviä tilkkutöitä ja muitakin käsitöitä.

Maikin tilkuissa on perinteisiä kauniita töitä ja ohjeita houkuttamassa. Kokeilen...mutta en tee kuitenkaan. Joka tapauksessa tämä on yksi paikka, jossa käyn pitämääs yllä haavetaa, että vielä kerran teen jotakin ihan perinteistäkin tilkkutyötä.